3 manieren om je lichaam te verbeteren

Lichaamsgerichte therapie

Lichaamsgerichte therapie informeert je dat deze blokkades je lichaam verhinderen om te doen wat het zou moeten doen. Om uit deze negatieve cyclus te breken moet je je mentale kijk veranderen op wat je ziet als “OK” in je lichaam. Dit vereist het gebruik van je visualisatie en mentale oefening om de manier waarop je denkt en voelt over je lichaam te veranderen. Het kan aanvoelen alsof je lichaam vecht om te overleven, of het kan je proberen te vertellen dat er iets mis is. Uiteindelijk zijn er 3 manieren waarop schimmelinfecties en andere chronische ziekten je lichaam beïnvloeden. De eerste is het dieet. Een paar jaar geleden verscheen er een fantastisch boek met de titel “Eat, Burn, Listen” waarin de benadering van de arts van voeding werd beschreven en gedetailleerd werd beschreven hoe de auteur remote viewing gebruikte om hem te helpen gewicht te verliezen terwijl hij in Communicatedhealing in Texas woonde.

Hij gebruikte een techniek genaamd vijf zintuigen training. Neem vijf minuten per dag om het lichaam vanuit elke hoek te visualiseren en noteer hoe het aanvoelt. Creëer vervolgens een zintuiglijk beeld van hoe uw lichaam zal voelen wanneer u ACTIEF bent. Als u op het punt staat te gaan sporten – stop dan een paar seconden en visualiseer hoe uw lichaam reageert. Bijvoorbeeld als het goed voelt om te rennen, ren dan. Als u zich gespannen voelt – haal dan diep adem en ontspan. Als u vol energie zit – ontspan en voel u vrij. Terwijl u werkt zult u in staat zijn een hogere toon op te nemen die uw lichaam HR prettig vindt. Hoe meer je oefent en deze benadering maandelijks en herhaaldelijk toepast, hoe levendiger en gedetailleerder je zintuiglijke ervaring zal worden. Wees voorzichtig als je pijn of andere nadelige effecten van de benadering ervaart. Dit is geen methode om je “geest vast te zetten”. Er is een oorzaak en gevolg relatie tussen je lichaam en je geest, die, indien ongecontroleerd, je gezondheid negatief kan beïnvloeden.

Het gezichtsvermogen is zeer belangrijk in de Traditionele Chinese Geneeskunde. Zonder gezichtsvermogen krijgt je lichaam niet de voedingsstoffen binnen die het nodig heeft om te functioneren. Dit staat ook bekend als Chi of de Wet van de Wet. Chi regelt je qi (spreek uit als buidel) die de opslagplaats is van je levenskracht, en zuurstof die je nodig hebt om te leven. Dus veel Qigong oefeningen draaien om je Chi. Als je klaar bent om je Chi naar een heel nieuw niveau te brengen, nodig dan je familie en vrienden uit voor een ChiGong les. Deelnemers zullen merken dat je vrediger bent en meer gefocust. Door de toegenomen harmonie in je lichaam, zal je geest ook meer gecentreerd en in balans zijn. Een kalme, gecentreerde geest en lichaam, met het vermogen om te focussen als een laser, is altijd een goede zaak.

De tweede manier waarop de Traditionele Chinese Geneeskunde stress erkent als onderdeel van het ouder worden is door de beoefening van Tai Chi. Tai Chi is de balans en controle van het lichaam, vooral de spieren. Het concentreert zich grotendeels op langzame en zachte bewegingen die langzamer en gecontroleerd zijn en in een langzamer tempo dan de meeste westerse vormen van lichaamsbeweging. Het doel van langzame en zachte bewegingen is om je spieren genoeg tijd te geven om genoeg energie op te slaan in de vorm vanchi (spreek uit als chi) voordat het in het lichaam wordt gebracht om een taak uit te voeren. Er zijn 5 elementen in Tai Chi. Tijd, Bewustzijn, Overgave, Kanalen en Sessies. Je zult zeker moeten werken aan het kanaliseren van de beweging van je lichaam door de vijf elementen om je spieren op de juiste manier te gebruiken om de oefening correct uit te voeren. Bewustzijn van je lichaam en geest is ook erg belangrijk als je de verschillende oefeningen leert en je beoefening ontwikkelt. Zoek dus een rustige en opgeruimde omgeving om te oefenen. Idealiter doe je je oefeningen buiten in de frisse lucht als dat mogelijk is. slecht weer belast je lichaam en je moet een manier vinden om daar op in te spelen, zodat je lichaam opgeladen wordt met de juiste elektriciteit als je aan het oefenen bent. Zoek een rustige en comfortabele locatie. Een ruimte die vrij is van afleiding is het beste, want geluiden kunnen schadelijk zijn. Ten slotte kunnen geslachtsdelen en badkamers het beste schoon worden gehouden.

Zoek een rustige en comfortabele locatie. Zorg voor een plaats waar u uw knieën kunt buigen met weinig tot geen pijn en waar u nog duidelijk kunt zien wat u doet. In het ideale geval wil je iets dat lang genoeg is om je hele lichaam te kunnen strekken. Als je gespannen gewrichten hebt, dan moet je op een plek zijn waar je de stretching zonder al te veel pijn kunt doen. Zorg dat u vloeistoffen, bij voorkeur water, bij de hand hebt. De meesten van ons hebben een handdoek of lap bij de hand voor als we ons moeten afdrogen tijdens de oefeningen. Aangezien u bedekt zult zijn en waarschijnlijk veel zweet zult hebben, is het belangrijk dat u uw spullen droog houdt.

Lees meer

Weerklank

Innerlijke kracht

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *